Kraft-Heinz-beursstand

Kraft Heinz – Horecava 2020

Tijdens de Horecava stond Kraft Heinz met drie merken sterk op de beursvloer. In de stand moest plek zijn voor die verschillende stijlen, maar toch moest het eruit zien als een geheel. Benieuwd hoe wij dat deden? Lees dan snel verder! 

Over de Horecava

De Horecava is het trefpunt voor horeca professionals. Dit jaar vond deze grote beurs plaats van 13 t/m 16 januari in de RAI Amsterdam. Vier dagen lang stond de RAI Amsterdam bomvol met diverse foodservice partijen, innovatieve start-ups en interessante sprekers. De perfecte beurs om toekomstige gasten nog beter te bedienen en de laatste trends en ontwikkelingen te tonen. 

Kraft Heinz Company

De Kraft Heinz Company, beter bekend als Kraft Heinz, is een Amerikaans voedingsbedrijf gevormd door de fusie van Kraft Foods en Heinz. Onder Kraft Heinz vallen onder andere Honig, Heinz en Wijko. Hier bouwden we een gezamenlijke stand voor.

Al jarenlang bouwen wij stands voor Heinz, maar voor deze beursdeelname was het tijd voor verandering. De stand voor Kraft Heinz was 9 bij 11 meter en bestond uit een totaal nieuw ontwerp en uitvoering. De afgelopen jaren stonden Amerikaanse meubelen en variaties in de stand centraal. Nu was het tijd voor iets nieuws. Uit drie ontwerpen is dit ontwerp als winnaar gekozen.  

Kraft-Heinz-beursstand-2Eenvoud en rust in een gezamenlijke stand

Het belangrijkste voor de gezamenlijke stand was dat hij eenvoud en rust moest uitstralen. Door het presenteren van drie verschillende merken met ieder hun eigen huisstijl, zou de stand snel te druk en onoverzichtelijk worden. De drie merken moesten wel duidelijk vertegenwoordigd zijn zonder dat de stand rommelig zou worden.

Door middel van een aantal basiselementen zoals hout, groen en het gebruik van veel wit hebben we dit gerealiseerd. Door onder andere een moswand en grastapijt, maar ook een betonvloer en houten wanden was de basis rustig. Ook is er specifiek gekozen om geen opvallende afbeeldingen of posters te tonen en het enkel te houden bij de logo’s. 

Van snackcultuur naar hip restaurant

De productspresentatie vond plaats in de vorm van tafels met kratten met daarin verse producten. In de stand was er de mogelijkheid om te proeven van de kok zijn kunsten. Door de vele statafels en zitjes was het een hele toegankelijke en gezellige stand. 

De stand moest anders dan voorheen geen snackcultuur uitstralen, maar een meer culinaire sfeer. Daarom is er gekozen voor lichte houtsoorten, straattegels op de vloer en veel planten. Kraft Heinz wilde laten zien dat er bijvoorbeeld ook heerlijke dressings zijn om een salade mee te verrijken. Veel producten van Kraft Heinz kunnen als basis voor een gerecht dienen. 

Wil je meer informatie over onze stands of ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op!

Geplaatst in .