De leukste trends op het gebied van events en standbouw!

De leukste trends op het gebied van events en standbouw!

De eerste indruk maak je maar één keer, ook op de beursvloer. Hoe je jouw stand zo optimaal mogelijk kunt inzetten? Door gave trends op het gebied van events en standbouw. Benieuwd welke trends kunnen helpen om van jouw stand een groot succes te maken? Dat lees je hier.

Audiovisuele wonderen
Met de technologische kennis van vandaag zijn er oneindig veel mogelijkheden met audiovisuele effecten. Schermen met foto’s of video’s, maar ook touchscreen en interactieve visuals zijn niet meer onbereikbaar. Je kunt onder andere een bedrijfsvideo, nieuw product of creatieve uiting laten zien op zo’n scherm. Deze toevoeging in een beursstand zorgt er daarnaast voor dat beursbezoekers de informatie hierop sneller en beter opslaan dan wanneer ze alleen iets op papier lezen.

Naast deze vrij ‘standaard’ toevoegingen wordt ook Virtual Reality (VR) steeds meer geïntegreerd in beursstands voor een onvergetelijke ervaring. Het trekt ongetwijfeld extra bezoekers naar je stand en zorgt ervoor dat je een innovatieve uitstraling hebt.

Buiten is het nieuwe binnen
Steeds vaker wordt er gewerkt met natuurlijke materialen zoals hout en staal. Dit geeft een stand over het algemeen een warme en stoere uitstraling. Het geeft een beursstand vaak een meer industriële look.

Naast hout en staal wordt er ook veel gewerkt met groene materialen. Letterlijk en figuurlijk. In de standbouw zie je tegenwoordig dat veel beursstands worden verrijkt met bloemen en planten, wat het toegankelijk, fris en sfeervol maakt. Het huiskamergevoel is snel gecreëerd met wat groen, in combinatie met hout. ‘Hangend groen’ is daarnaast steeds populairder: door hangende planten in je stand op te nemen wordt de ruimte dynamischer gevuld en creëer je dat ‘huiskamergevoel’ zeker.

Beleving, beleving, beleving
In de belevingseconomie waarin we vandaag de dag leven kan het niet vaak genoeg gezegd worden: blijf je klant verrassen, prikkelen, voeden. Het uitdelen van een notitieboekje met bijbehorende pen is niet meer genoeg: verras je bezoekers met een goodiebag, bijzondere lekkernij of een winactie om de klant loyaal te houden.

De kracht van social media
Tijdens een evenement is de aanwezigheid van social media essentieel. Wat je moet doen om zichtbaar te zijn, meer bezoekers naar jouw stand te krijgen of mensen te bereiken?

  • Gebruik de # van het evenement
  • Laat zien wat er op dat moment gebeurt door real life mediafuncties in te zetten zoals Instagram Stories of Facebook of Instagram Live.
  • Pas de content die je deelt op social media aan op de beurs: stel vragen, maak bekend waar je staat, warm potentiële beursbezoekers op met informatie en laat jouw expertrol zien.

 

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Andere van Boter

Reclame

Een reclamebericht komt zelden alleen. Als je promotie wilt maken, dan beschik je over verschillende middelen om je doel te bereiken. Daaruit maak je de beste keuze. Boter inspireert je met signing, belettering, drukwerk en textiel.

Interieur

Interieurbouw en standbouw zijn beide gebaseerd op een doordacht ontwerp. Het verschil? Bij standbouw is de toepassing ‘kort’, bij interieurbouw ‘langdurig’. Daarom moet je ook andere keuzes maken op het gebied van constructie en materiaal.

Workshops

Voorbereiding, deelname en follow-up: dat zijn de drie belangrijkste fases in jouw beursproject. Om maximaal rendement uit jouw inspanningen te halen geeft BOTER | maakt bijzonder over al deze thema’s een praktische workshop.

Adres
Boter Stand-decorbouw B.V.
Nijkamp 5
9461 HS Gieten
Netherlands 

Nieuwsbrief



BOTER | maakt bijzonder © 2019

Concept en ontwerp: Dagelyks Communicatie

Realisatie: BOTER | maakt bijzonder

Geplaatst in Geen categorie.